Puikiai suvokiame tai, kad sandėliavimas mums yra tikrai labai svarbi veikla. Be jokios abejonės, dažniausiai jis asocijuojasi su daiktų kaupimu, saugojimu ar laikymu tam tikrą laiko intevalą. Gerai žinome tai, kad daiktai (nesvarbu kokio pavidalo) gali būti saugomi itin įvairiai. https://www.arijus.lt/paslaugos/kroviniu-ekspedijavimas Tačiau, bet kokiu atveju, daugiausiai dėmesio turėtume skirti:
- Patalpos pasirinkimui (lokacija, statybinės medžiagos, infrastruktūra ir pan.);
- Aplinkos sąlygos (temperatūra, drėgmės lygis);
- Žmogiškieji ištekliai (kvalifikuoti ir pagalbiniai darbuotojai);
- Technika (krautuvai, keltuvai);
- Įranga (kompiuterinė technika, diagnostika, programinė įranga, mobilūs įrankiai, skaitmeniškumas) ir t.t.
Drąsiai galima teigti, kad sandėliavimo procese aspektų į kuriuos turėtume atkreipti dėmesį yra tikrai ne vienas. Dėl šios priežasties, su jais susipažinti tikrai verta. Tačiau, ar bent kada pagalvojote apie tai, kaip čia esantys daiktai iš viso pateko į sandėlį? Drąsiai galima teigti, kad kelių čia yra tikrai ne vienas. Verta pastebėti tai, kad krovinių ekspedijavimas šiandien yra kaip niekada įvairiapusiškas. https://www.arijus.lt/paslaugos/sandeliavimas Be jokios abejonės, tai yra ne tik sausumos kelias, kuriuo juda krovininiai automobiliai, tačiau ir oro transportas (lėktuvas), geležinkelių linijos (traukinys), bei jūrų kelias (laivas ar keltas). Puikiai suvokiame tai, kad vienos ar kitos transporto priemonės pasirinkimą gali lemti: kelionės trukmė, infrastruktūra, laikas bei dar ne vienas kitas svarbus aspektas.
Sandėliavimo normos. Ar laikomąsi visų taisyklių?
Gerai žinome tai, kad kiekviena veikla turi savo schemą. Tarkime, principas, kuriuo dirba muitinės tarpininkai yra vienas, tačiau, visai kas kita, kai yra vykdoma sparti NVS logistika ar panašios veiklos. Tačiau, kad ir kaip ten bebūtų, sandėliavimas čia išlieka tiesiog būtinu aspektu. Gerai žinome tai, kad atstumas tarp išvykimo vietos ir turimo pasiekti taško gali būti labai didelis. Dėl šios priežasties yra būtinos tarpinės sustojimo stotelės. https://www.arijus.lt/paslaugos/nvs-logistika Be kita ko, kelionės metu, gali būti pakeičiamos net kelios transporto priemonės rūšys. Tarkime, dalis maršruto vykdoma sunkvežimiu, o kitame etape krovinys jau keliauja laivu ar traukiniu. Tačiau, tai yra visai natūrali ir jau nieko nebestebinanti darbo praktika. Kad ir kaip ten bebūtų, turime suprasti, kad visą tai ką mes paminėjome yra maži žingsniai link norimo pasiekti rezultato. Gerai žinome, kad net menkiausias tinkamai neatliktas darbas gali sukelti itin ne malonių rūpesčių. Tarkime, jei pienas sandėlyje bus laikomas netinkamoje temperatūroje, visiškai natūralu, kad jis kaip mat suges ir bus niekam tinkamas. https://www.arijus.lt/paslaugos/muitines-tarpininkai